Întrebări frecvente

Am nevoie de informaţii referitoare la Uniunea Europeană. Unde le obţin?

Utilizatorii pot beneficia de consultanţă de specialitate referitoare la Uniunea Europeană, adresându-se grupului de specialişti din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Juridice, Sociale şi Politice, prin intermediul bibliotecarului din Centrul de Documentare Europeană al Universităţii ,,Dunărea de Jos” din Galaţi.

 

Cine are acces în Centrul de Documentare Europeană?

Centrul este deschis toturor persoanelor interesate de problematica Uniunii Europene.

 

Care sunt condiţiile ce trebuie îndeplinite pentru a a avea acces la colecţiile Centrului de Documentare Europeană?

Pentru a avea acces la colecţiile centrului, utilizatorul trebuie să obţină permisul de intrare. Acesta este valabil şi în Biblioteca Universităţii ,,Dunărea de Jos” din Galaţi.

Vezi înscrierea cititorului aici. ►

 

Care sunt documentele necesare eliberării unui permis?

* Pentru eliberarea Permisului sunt necesare următoarele acte:

  • legitimaţie de student / legitimaţie de serviciu / carnet de elev;

  • adeverinţă de la secretariatul facultăţii la care este înscris utilizatorul (curs, masterat, doctorat etc.) - în cazul în care nu are legitimaţie de student eliberată;

  • carte de identitate;

 

Se plătesc taxe pentru folosirea serviciilor?

Pentru eliberarea permisului de intrare nu se percep taxe.

Pentru alte servicii disponibile în cadrul Centrului de Documentare Europeană, se plătesc taxe conform anexei tarife din Regulamentul Bibliotecii Universităţii ,, Dunărea de Jos” din Galaţi.

 

Unde se eliberează permisul?

Permisul de acces nu se eliberează numai în Centrul de Documentare Europeană, ci şi în Biblioteca Universităţii ,,Dunărea de Jos” din Galaţi - Sala de Lectură I, dar şi la filialele acesteia.

 

Pot împrumuta cărţi sau alte publicaţii din colecţiile CDE?

Colecţiile de documente ale Centrului de Documentare Europeană pot fi consultate numai în sală de lectură, ceea ce însemnă că aceste publicaţii nu se pot împrumuta la domiciliu.

 

Se pot obţine informaţii despre CDE prin telefon sau e-mail?

Da. CDE pune la dispoziţia utilizatorilor săi serviciul de referinţe prin email, serviciu, ce oferă infromaţii privind funcţionarea centrului.

De asemenea se pot obţine informaţii telefonând la numărul: 0336130168.

Dacă sunt din altă localitate am acces la publicaţiile CDE?

Utilizatorii externi pot folosi publicaţiile centrului înscriindu-se online.

Odată înscris, utilizatorul trebuie să completeze o declaraţie pe proprie răspundere, referitoare la utilizarea materialelor.

După completarea fişei de înscriere şi a declaraţiei, utilizatorul are acces la publicaţiile deţinute de CDE.

 

Care este orarul de funcţionare al CDE?

Luni – Joi: 8.00 – 16.30

Vineri: 8.00 – 14.00

 

 

Strategia Europeană a Dunării

Cine ne urmăreşte ...

We have 23 guests online

Autentificare